tisdag 22 juni 2010

Jag hann göra lite

innan det var dags för jobbet.
En tvättmaskin blev körd och upphängd och den torra tvätten blev vikt och lagd där den skulle ligga.
Sen satte jag mig och läste posten som jag hämtade och fick väldigt bråttom för klockan gick lite för fort. :-)
Men jag var på jobbet 1 minut innan jag började. :-)
Gubben har roat sig med att först laga åkgräsklipparen och sen klippa gräset. Och nu är han i kojan och målar resterade delen av en vägg.
Jag har virkat några varv och sen bar jag ut datorn till altanen där jag sitter nu och njuter av kvällssolen och skriver.
Måste ju läsa alla bloggar och sen kolla facebooken. :-)
Imorgon är det en tidig morgon, men en kort arbetsdag och jag hoppas på fortsatt fint väder då och energi så jag får något vettigt gjort. (Tror inte att sitta vid datorn räknas som vettigt mer än när man betalar räkningar eller söker fakta.)
Vi behöver förresten inte gå till nån fotvårdare när vi vill ha fotmassage, vi sträcker bara fram fötterna till taxen så fixar han det. Han älskar att slicka fötter och jag gillar det, även gubben.
Nu ska jag ta och läsa lite bloggar innan det är dags för sängen.

GOD NATT OCH SOV GOTT!!!
DRÖM OM SOL ÄVEN IMORGON!!!

1 kommentar:

  1. Semester, ja det längtar jag efter. Men det blir inte mycket vila då inte. Ja, jag slipper jobbet förstås.
    Vi kör på sol i morgon, det piggar upp.

    SvaraRadera