onsdag 2 juni 2010

Jag är nog den lataste,

slöaste människan som gått barfota idag.
Jag har försökt ta mig i kragen och få den rena tvätten på rätt plats, men inte lyckats. Det kommer en dag imorgon också så jag får fixa det innan jobbet.
Gubben har bytt en läckande ventil(tror det heter så). Det har runnit vatten i ett skvallerrör ett tag och det har börjat rinna mer och mer, men nu är det bytt och det rinner mycket mindre.
Snart dags för den sköna sängen och god sömn.

GOD NATT OCH SOV GOTT!!!

2 kommentarer:

  1. :D.
    Tycker jag känner igen mig själv där.

    SvaraRadera
  2. man har väl rätt att vara lite slö ibland,och skippa alla måsten som väger tungt på axlarna.
    Sjalen är väldigt lättstickad,kan varm rekomendera den.
    Vi kanske oxå ska ha en "lekvecka" innan semestern,fasst jag tycker det är tvärt om,mycke som ska bli klart innan det vankas ledighet!

    SvaraRadera