måndag 28 juni 2010

Gubben fick som

sagt väldigt brått så nu har han varit i kojan och fixat och donat. :-)
Drog bort gamla mattan som låg på golvet, hittade en tunn skiva och skruva dit, spacklat igen skruvhålen och imorgon blir det nog en handlingsrunda för att köpa takfärg och tunna gipsskivor.
Jag då?
Hamnade framför datorn(inte ovanligt alls).
Har pratat i telefon också en bra stund. :-)
Kul att nån ringer och vill prata med mig. :-)
Nu känns det i hela kroppen att jag jobbade natten som var och att klockan börjar bli på tok för mycket för mig.
Tror ni jag kommer upp imorgonbitti så jag kan följa med gubben och gå hem sen?

GOD NATT OCH SOV GOTT!!!
HA EN LUGN ARBETSNATT NI SOM JOBBAR I NATT!!!

1 kommentar:

  1. Hoppas ni hinner allt klart innan de kommer o fixar för er nu bara.

    SvaraRadera