torsdag 13 maj 2010

Vet inte(kommer inte ihåg)

om jag skrivit någon gång här så många bra bloggar det finns i vårt avlånga land.
Jag följer många som handarbetar med olika saker och sitter och önskar att jag vore lika duktig. Det finns de som tar jättefina fotografier så det känns som man hade föremålet precis framför sig.
Jag har ju nästan nyss lärt mig länka och jag tänkte länka till Tant Kofta som snart haft 200 000 besökare.
Jag har mest broderat de sista 10 åren(tror jag det är), men kan faktiskt både virka(virkat grytlappar) och sticka(stickat disktrasor).
I min ungdom så stickade jag faktiskt tröjor och har en tanke på att göra det igen.
Ett minne jag har är när jag skulle sticka en tröja till min blivande gubbe och den blev för liten så hans äldre bror fick den istället(tror aldrig han har använt den).
Och jag har aldrig mer stickat något åt min gubbe. :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar