torsdag 20 maj 2010

Vad hände med denna dag?

Jo, gubben och jag var på möte.
Åkte därifrån för att köpa pelargoner på Granngården, men de var tyvärr slut. :-(
Stannade till vid ett kafé och åt varsin god smörgås.
Tankade bilen och köpte glass.
Åkte hem och gubben gick ut på vedbacken och jag startade en tvättmaskin.
Gubben och hans bror kom in och drack kaffe, sen gick gubben ut igen och jag hängde tvätt ute.
Sen fixa vi lite käk och åt det ute på altanen.
Och efter detta har det absolut inte hänt mycket här inte.
Suttit framför våra datorer och surfat runt(jag har hittat ytterligare en trevlig blogg).
Varit varmt och skönt hela dan, haft korsdrag så hundarna skulle få svalka.
Något som hör sommaren till är mygg och tyvärr har de redan dykt upp. :-(
Har flera stycken som surrar här inne.
Nu är det dags för sängen igen och det är arbetsdag för gubben igen. Även för mig också, men jag börjar inte förrän klockan 14 och slutar inte förrän 21.

GOD NATT OCH SOV GOTT ALLA MEDMÄNNISKOR!!!

2 kommentarer:

  1. Ja, det är märkligt det där med mygg... njuter av sommar men myggdj..ar behövs väl inte. Ha en trevlig fredag.
    Kram sytanten

    SvaraRadera
  2. Ja du de surrar här också de små eländena.

    SvaraRadera