tisdag 4 maj 2010

Tisdag och hundarna

lät mig somna om och det gjorde jag. Sov till 8.40, skönt.
Var vaken vid halvsju och då försökte hundarna verkligen att få mig upp ur sängen. Den svarta labben hade iallafall följt gubben ner och varit ute, men inte de andra två.
Nu har jag ätit frukost och sitter och lyssnar på musik.
Jag har hittat nya favoriter, Ole Ivars. Iallafall en del av deras låtar som jag har hittat än så länge.
Solen skiner, men tyvärr blåser det så inte är det någon värme ute.
Ska ut och åka i eftermiddag så jag skulle väl behöva göra något vettigt/nyttigt innan jag måste åka.
För att sitta vid datorn och spela spel räknas ju inte till den kategorin. :-)

1 kommentar:

  1. Ole Ivars é bra ! Har flera CD med dom...ler!

    Det kanske är dag att tinga boende på ett ålderdoms hem,så man blir omhändertagen om hjärnsläppen kommer för tätt..skratt!

    SvaraRadera