tisdag 11 maj 2010

Natt och endast jag

är vaken.
Jomenvisst är det nattjobbsdags för mig igen.
Tyst är det i huset och jag hoppas att alla sover gott.
Idag har det var vackert väder, inte jättevarmt när solen gått i moln.
Fm ägnade jag som jag berättat tidigare idag till att vika tvätt och jag stod ute i solen och njöt. På em la jag mig ute på altanen och försökte sova lite och jag tror jag sov åtminstone en stund. Men efter ett par timmar blev det så varmt därute så jag gick in och la mig och försökte sova en stund till. Gick väl sådär, men jag vilade iallafall kroppen.
Gubben kom hem vid 18 och då käkade vi ute på altanen(han lagade naturligtvis maten).
Han och hans arbetskamrater har lärt sig hjärt-lungräddning. Kan ju vara bra att friska upp minnet nån gång då och då på såna saker som kan rädda liv.
Håller på att koka några ägg åt mig och så står det en rullstol här och hånar mig lite och vill bli rengjord.

GOD NATT OCH SOV GOTT ALLA NI SOM FÅR SOVA OCH FÖR OSS SOM MÅSTE VARA VAKNA I NATT HOPPAS JAG DET BLIR EN GOD SÖMN IMORGON!!!

1 kommentar:

  1. Vakade en del förr i världen men jag har alldeles för dålig sömn för att klara det idag. Är så tacksam att jag jobbar dagtid! Hoppas du fått en god dagsömn!

    SvaraRadera