fredag 21 maj 2010

Idag är jag lite

stolt över mig själv(faktiskt).
Imorse när jag klev upp så satte jag inte på datorn det första jag gjorde utan startade tvättmaskinen, åt frukost och började sedan vika rena kläder.
Hängde tvätten när maskinen var färdig, strök klart det sista som jag inte hunnit tidigare.
La mig en liten stund ute på altanen och blev som tur var väckt av telefonen.
Käka lite lunch, dusch och sen iväg till jobbet.
Jag har alltså inte startat datorn förrän jag kom hem efter jobbet som jag slutade 21.
Det har varit en varm dag idag också och jag hoppas att det fortsätter ett tag till, med lite regn på nätterna.
Nu ska jag kolla lite bloggar innan det dags för sängen och en ny arbetsdag imorgon. Jobbar mellan 12 och 20.

GOD NATT OCH SOV GOTT!!!
TREVLIG PINGSTHELG!!!

3 kommentarer:

  1. Önskar dig en fin Pingst också, hoppas du får nått ledigt.

    SvaraRadera
  2. Glad Pingst önskar jag dej oxå!
    I dag ska vi på Loppis och kika lite sen är det en lugn dag !

    SvaraRadera
  3. Skoj att du hittat till min blogg! Välkommen! Och nu har ju jag hittat dig också!

    SvaraRadera