måndag 24 maj 2010

Hade bestämt mig

för att inte sätta på datorn när jag kom hem, men så var Gugge tvungen att gå ut i internetvärlden och eftersom deras dator är paj så lånade hon vår.
Och vi har ju inget fast modem utan vårt mobila bredband så det går ju lite saktare än det brukar, men det fungerar ju.
Jobbat har jag gjort mellan 8 och 12(var faktiskt på jobbet en halvtimme tidigare för jag orkade inte sitta hemma och vänta).
Nu ska jag försöka ta mig i kragen och göra det jag ska göra nämligen STÄDA.
Och det är ju så tråkigt.
Grabben har börjat med sitt rum hör jag, så det är ju bara för mig att sätta igång.
Solen skiner, men tyvärr ingen riktig värme är det.

1 kommentar:

  1. En bra sak... öppna tvärdrag!!!! Kanske att dammet hittar ut själv.....sen kan du bara torka av golvet om det behövs...( hihi)
    Kram sytanten

    SvaraRadera