måndag 10 maj 2010

Gjort mitt arbetspass för

idag.
Köpte mjölk och 3 vita pelargoner på väg hemåt.
Hämtade hundarna som varit med gubben på fm.
Dum som jag var så startade jag datorn och gissa var jag sitter?
Inte svårt alls för jag sitter ju fortfarande kvar framför datorn. :-)
Försöker lista ut vad jag ska göra för mat idag som ska vara färdig klockan 16 när gubben kommer hem.
Om det inte regnar så måste han ut och ställa sig på vedbacken och då är det ju bra om han hinner äta först.
Vädret är lite si och så. Solen har visat sig lite, det har regnat lite och det är inte särskilt varmt.
Det vore lite skönt med lite mer värme nu. Inte sådär jättevarmt utan lagom.
Mat var det...

1 kommentar:

  1. Pannkakor kanske om du köpte mjölk, visst är det en skön känsla när arbetspasset äntligen är slut, jag har 18h kvar

    SvaraRadera