söndag 23 maj 2010

Detta dygn har

börjat med regn.
Hörde alldeles nyss att det började blåsa lite mer och nu regnar det.
Visst det behövs och jag hoppas att det inte regnar resten av dygnet.
Jag hänger inte med hur fort sommaren kommer. För nån dag sen stod jag och tittade på vår syrenhäck och jag såg små små knoppar. Nu inatt när jag gick ut med hundarna för sista kvällskissningen för jag se att de är redo att slå ut.
Stoppa tiden, tack!
Nu är det iallafall dags för sängen.

GOD NATT OCH SOV GOTT!!!

2 kommentarer:

  1. JA det går fort när det väl sätter igång.... För fort....

    SvaraRadera
  2. ja visst går det fort... men "vi" har väl längtat efter sommaren sedan i vintras när det var sjukt kallt... Nu får vi passa på att njuta varje ögonblick. Fortare än vi anar byter vi årstid igen. NU "suger" vi på sommarkänslan!!!!
    Ha en bra dag!
    Kram sytanten

    SvaraRadera