torsdag 13 maj 2010

Det lät nästan i

det förra blogginlägget att jag är jättegammal, men så farligt är det nog ändå inte. Har ett par år kvar till nästa nolla.
Men jag har haft samma kille/gubbe sen jag var 15 år(han lika gammal sånär på 1 månad äldre) och vi har varit ihop i 32,5 år(räkna ihop det så får ni vår ålder) så ibland känns det som vi borde vara mycket, mycket äldre. :-)
Nu tror jag att det är hög tid för sängen och tordagsdygnet har nu övergått i fredagsdygn ser jag på klockan.
Idag ska vi till kommunen jag jobbar i och titta på studenter som ska åka på studentbal. En av våra tomtar tar studenten iår.

En sån är liten gullig igelkott hade vi besök av ikväll, tog ett kort av den med kameran som blev jätte sött fast det var mörkt ute(men det får jag lägga in en annan dag när jag vet hur man gör)

GOD NATT OCH SOV GOTT!!!

1 kommentar: