fredag 28 maj 2010

Dan började med sol

och slutade med regn. Det har åskat också.
Det gick bra att jobba som vanligt.
Kändes ganska lyxigt idag för gubben skjutsade mig till jobbet och hämtade mig, precis som att ha en privatchaufför. :-)
Anledning till att han skjutsade mig var för att han skulle kolla efter en grej vid en rörfirma, tyvärr fanns inte grejen hemma, och att i min arbetarkommun så är det fest och marknad i helgen. Vi hade tänkt ta en runda och titta när jag sluta jobbet, men det regnade och då regnade lusten bort.
Gubben har faktiskt varit riktigt duktig idag, han har klippt gräsmattan OCH använt den handdragna motorgräsklipparen till en stor del av gräsmattan(för motionen skull). Mot slutet tog han åkklipparen för det började dra ihop sig mot regn.
Just nu får jag mina fötter tvättade av en tax, skön massage faktiskt.
Nu är det dags igen att leta sig mot sängen och sova min skönhetssömn.
Arbetsdag imorgon från klockan 12 till 19.

GOD NATT OCH SOV GOTT!!!
DRÖM VARMA DRÖMMAR!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar