lördag 29 maj 2010

Då var lite mer än halva

arbetshelgen gjord. Bara morgondagen kvar mellan 7 och 16(ev. tidigare för jag har lite tid att ta ut)
Innan jobbet imorse var jag ute med gubbe, granne och hjälpte svågern att släppa ut lite djur. Gick väl sådär först och sen hur bra som helst.
Vädret har idag varit av växlande slag, ömsom sol och ömsom regn. Och inte särskilt varmt heller.
Gubben min har gjort som jag brukar, tagit det lugnt och sovit middag. :-) Men han hade fått ett ryck precis innan jag kom hem och börjat städa i vårt kallrum(tvättstuga, förråd mm).
Nu sitter vi och äter varma mackor och latar oss.
Dröjer nog inte allt för länge innan jag uppsöker sängen för min klocka ringer 5.30 i morgonbitti.

GOD NATT OCH SOV GOTT!!!
HA EN SKÖN OCH TREVLIG SÖNDAG!!!

1 kommentar:

  1. Klart att vi ska ha en trevlig och förhoppningsvis solig söndag... det önskar jag dej oxå. Kram sytanten

    SvaraRadera