fredag 30 april 2010

Tror/vet att jag är

nöjd med mitt nya jag. :-)
Ser piggare ut med färg i håret och känner mig piggare också.
Gubben och jag har tillbringat kvällen(precis som jag förstod) vid köksbordet, faktiskt inte med varsin dator utan med samma eftersom vi tittade på sista avsnittet av "Luftslottet som sprängdes".
Tänkte att vi skulle titta på den nya serien(ny och ny, den har gått några veckor nu), men det tyckte visst inte datorn riktigt för den bara buffra och buffra(heter det så?) så vi får nog testa imorgon kanske.
Nu är det dags för sängen och drömma om vackert väder imorgon så gubben kan roa sig på vedbacken och jag roa mig med det jag kan.

GOD NATT OCH SOV GOTT!!!
OCH VÄLKOMMEN SKÖNA MAJ!!!

2 kommentarer:

  1. Nyfixat hår kan pigga upp rejält! Hoppas du får en trevlig lördag!

    SvaraRadera
  2. Skönt att det gick bra och du blev nöjd med resultatet.
    Ha en skön helg du också, med hopp om fint väder.

    SvaraRadera