fredag 9 april 2010

Torsdagen försvann i

ett nafs och blev helt plötsligt fredag.
Jag jobbade dubbla turer igår så jag var iväg på förmiddagen och sen till gubbens jobb och hämtade hund och sen hem och hade rast i några timmar innan jag for tillbaka och gjorde resten av arbetsdagen.
Innan jag for hem stannade jag vid macken och tankade bilen och vilka träffa jag på där?
Jo, gubben och grabben!
De hade bytt till sommardäck på sista av våra bilar då gubben upptäckte att grabben körde på bensinångorna så han var bussig och tankade i några liter(bensin är dyrt!).
Väl hemma så var vi ut med hundarna och strax därefter så chockade vi våra kroppar och gick och la oss innan klockan hann slå 21.30.
Idag har jag haft en sån där tidig morgon till och efter jobbet åkte jag och hämtade en tomte.
Sen har vi varit iväg och ätit och efter det inte gjort alltför mycket.
Varit ute med hundarna och gubben var då duktig och krattade bort höstlöven på ett ställe på vår tomt. Finns mer kvar, men varför göra allt på en gång när det finns en dag imorgon också?
:-)
Nu sitter vi och leker med våra datorer igen och tomten gör ett projektarbete och njuter av att det är fredagkväll och vi alla är lediga från jobb imorgon.

1 kommentar:

  1. Älskade fredag. Visst är det en härlig dag? Fast jag är ju alltid ledig på helgen, det är ju inte du förstås.
    Ha en skön helg nu.

    SvaraRadera