fredag 23 april 2010

Sitter och funderar på om jag

ska leta mig mot sängen eller ta en macka.
Skulle nog behöva lägga mig eftersom jag börjar 7 imorgonbitti, men lägga sig med tom mage är heller inte kul.
Jobbat har jag gjort mellan 15 och 20 och det var lugnt på jobbet och ingen mer magsjuka(än är det väl bäst att säga).
Imorgon ska jag jobba mellan 7 och 16 och på söndag 7 och 15.
Dagen började ju med sol och slutade med regn, men jag har hört att det ska bli bättre väder i helgen och i nästa vecka och det är väl bara att hoppas att det blir så.
Gubben fick hjälp av grabben att köra in en pall ved i eftermiddag och han slapp laga mat för det kom en tomte på besök som fixa det.
Ska bara tala om att det är snö på mitt biltak nu. :-(
Sängen nästa.

GOD NATT OCH SOV GOTT
OCH
HA EN TREVLIG HELG!!!

2 kommentarer:

  1. Klart att du ska ta en macka först!!!! Sen sover man så gott. Trevlig helg!
    Kram sytanten

    SvaraRadera
  2. Här var det sol hela dagen tills vi slöt jobbet, då började det regna. Snö har vi i alla fall sluppit.
    Idag är det grått, undrar om det ska regna eller vad.

    SvaraRadera