lördag 24 april 2010

Nog blev det en smörgås

innan sänggång igårkväll. :-)
Igår morse när gubben klev upp för att göra sig klar till jobbet så var det ingen hund som reagerade utan låg lugnt kvar hos mig.
Imorse när det var min tur att kliva upp tidigt så skulle den svarta labben ut, men de andra rörde sig inte. Det ska bli kul och se hur det blir imorgonbitti då jag också ska upp tidigt.
Solen har visat sig från sin bra sida, men var naturligtvis tvungen att släppa ner lite regn på oss.
Det har varit en bra dag på jobbet och jag hoppas det fortsätter lika imorgon med.
Gubben och tomten har kört ner skräp till Återvinningen och jag misstänker att det var en hel del som skulle iväg.
Naturligtvis har jag hamnat framför datorn nu när jag kommit hem och egentligen skulle jag väl göra något annat med händerna än att trycka på tangenter. Men kvällen är ung än så vi får väl se vad som händer.

1 kommentar:

  1. Djur är roliga. Ines är väldans morgontrött. När gubben går upp vid 5-tiden och går ut med henne, vill hon bara in och lägga sig vid mig igen.

    SvaraRadera