tisdag 27 april 2010

Morgonpigg och rask

vet jag inte om jag är, men jag är iallafall redan uppe.
Begriper inte hur gubben lyckas somna om när 3 hundar pockar på uppmärksamhet.
Skulle ha behövt sova en stund till eftersom jag ska jobba inatt, men får väl försöka vila under eftermiddagen(om jag blir trött).
Läst tidningen, gick snabbt eftersom det inte står så mycket i den. Känns tidningen tjock så brukar det ofta vara reklamblad med.
Satt igång datorn(väldigt ovanligt) och kollat både bloggar och facebook.
Startat tvättmaskin och tumlare har jag också gjort så det blir ju lite pluspoäng.
Solen skiner och det är 15,4 grader i den just nu och ytterdörren står på vid gavel och släpper in både frisk luft och fågelsång.
Ska snart plocka fram frukost för min mage verkar vilja ha lite. :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar