fredag 2 april 2010

Långfredag och en

väldigt långfredag för mig.
Jobbat från klockan 7 i morse till 21 ikväll med 3 timmars rast mitt på dan.
Jobbar mellan 12 och 21 imorgon och sen är jag ledig i 2 dagar och då ska jag vila upp mig.
Solen har visat sig lite idag och mest framåt kvällen. Har varit ganska svalt ute och jag hoppas på bättre väder längre fram i påskhelgen.
Ska snart söka mig mot sängen och jag hoppas att få sova lika gott som jag gjorde inatt.
Fick sova i min egen säng tillsammans med 2 hundar och 1 katt. Klockan 2:30 väckte katten mig och ville ut ur sovrummet.
Gubben har sovit på nedervåningen med den bruna labben och han har visst varit besvärlig inatt. Hittade inte riktigt sin plats och så kan det ju vara för oss människor ibland.
Grabben hade en kompis hemma så därför fick gubben inte sova uppepå.
Nej, börjar bli dags att släcka ner och sussa gott.

GOD NATT OCH SOV GOTT!!!
GOD FORTFORTSÄTTNING PÅ PÅSKHELGEN OCH ÄT INTE ALLTFÖR GODIS!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar