lördag 10 april 2010

Inte så kul att

vakna så här på lördagsmorgonen och upptäcka att det både regnar och blåser. :-(
Jag har fått sova i min säng i natt tillsammans med 2 hundar och gubben har sovit nere med den trattförsedda hunden.
Och det kan jag tala om att jag har haft en tax tryckt intill mig hela natten. Han har saknat sin matte.
Just nu sitter gubben och jag vid varsin dator och kollar de sidor vi tycker är intressanta(jag facebook och bloggen, han nyheter i tidningarna och hamnar nog också på blocket om en stund).
Börjar bli sugen på lite frukost och sen ska vi ev. dra iväg till ett stort varuhus som säljer möbler och köpa ett litet databord så vi kan fortsätta inne i rummet.

1 kommentar:

  1. Känner igen mig med att sitta vid varsin dator. Håller med dig om att det var tråkigt väder idag. Kanske det blir sol imorgon!? Ha en trevlig helg :)

    SvaraRadera