onsdag 14 april 2010

God morgon i solen!

Jag är redan uppe fast jag är ledig idag.
Tänkte jag skulle få lite gjort och jag har iallafall plockat undan en omgång rena kläder och startat en tvättmaskin.
Hur mycket mer det kommer att bli vet man ju aldrig eftersom jag startat datorn också, men lite till borde det bli. :-)
Äter frukost nu och tittar ut på solen som skiner så vackert och tittar på bilrutan som är täckt av frost.
Det blir nog en härlig dag.
Smolket i bägaren idag är att gubbens pappa hamnade på sjukhus i måndagskväll då han fick en liten stroke och att en brorsdotter till gubben också ligger på samma sjukhus för sin astma. Hoppas att det ordnar sig för båda två.
Snart dags att byta tvätt i tvättmaskinen...

1 kommentar:

  1. Åh, så tråkigt, både med stroken och astman! När det ljusnar vill man att alla ska kunna njuta av solen och värmen!
    Hoppas det går bra för båda!

    SvaraRadera