onsdag 7 april 2010

Denna arbetsdag är

också över och jag känner mig ganska tom i huvudet.
Vi har haft personalmöte och gjort sommarschema och efter en sån omgång är huvudet vanligtvis tommare än det brukar vara. Det är tider hit och tider dit och på något konstigt vis brukar det bli jättebra till slut.
Och mycket(det mesta tror jag) beror på vår duktiga arbetskamrat som har ett sinne för siffror och tider.
Ikväll har gubben och jag sagt att vi måste vara i säng strax efter 22 så vi får våra timmars sömn för det är tidigt imorgon igen.
Det är väl alltid tidigt för honom, men det blir 3:e tidiga morgonen för mig.
Strax ska vi äta lite och sen borde jag slita mig från datorn och göra lite annat också.

3 kommentarer:

  1. Altid ett stort jobb när det gäller sommarschema... (har erfarenhet) får personalgruppen vara delaktig i planering brukar det ALLTID bli bra, (värre när chefen ska fixa). Nukera stänger min arbetsplats 4 veckor... visst får jag jobba om inte de veckorna passar men då på annat ställe. Men 4 veckor mitt i sommaren är inte helt fel!!
    Kram sytanten

    SvaraRadera
  2. JAg har försökt komma till datorn, mest hela kvällen. Men det var tydligen fler än jag som hade ett uppdämt behov ;-).

    SvaraRadera