lördag 17 april 2010

Dags för sängen

välbehövlig sömn.
Blev lite inspirerad när jag och Gugge var på biblioteket häromkvällen så jag tänkte att jag skulle fortsätta på det jag började med. Så nu har hjärtat fått sällskap av en ruta i två olika lila nyanser.
Vart det slutar har jag ingen aning om, men lite kul är det eftersom det inte ska plockas fram en massa mönster och sånt(bara hitta bra färger att brodera med).

Gröna hjärtat och lila rutan
Nu ska jag följa med hundarna ut och sen leta mig mot den sköna sängen som sagt.
Jag jobbar imorgon mellan 12 och 19 och hoppas på mycket vackert väder.
GOD NATT OCH SOV GOTT
OCH HA EN TREVLIG SÖNDAG IMORGON!!!

2 kommentarer:

  1. Kul att hitta på bara så där och så går det ju åt en del restgarner antar jag. Ha en bra söndag.

    SvaraRadera
  2. Det brukar bli allra bäst när man bara låter inspirationen styra

    SvaraRadera