måndag 5 april 2010

Då var påskhelgen slut

och arbetsveckan börjar imorgon.
Jag ska jobba mellan 7 och 14 imorgon, 8 och 15 på onsdag, torsdag blir det först mellan 7 och 11 och sen 15 och 20, avslutar fredag med 7 och 14.
Vet inte riktigt hur det ska gå med 4 tidiga mornar i rad eftersom det är sällan jag jobbar så, men jag får ju vara hemma på kvällarna(förutom torsdag då).
Nu dags för kvällskissning och sen krama kudden och hoppas på att jag somnar så fort jag lägger ner huvudet.

GOD NATT OCH SOV GOTT!!!
HOPPAS PÅ EN BRA ARBETSVECKA FÖR OSS ALLA!!!

3 kommentarer:

  1. Full arbetsvecka som gäller här också.

    SvaraRadera
  2. Själv har jag några dagar på landet, jobbar en del med smått och gott men tempot är mitt eget. Hoppas du får helgen ledig i alla fall!

    SvaraRadera
  3. Vilka bra tider du har, skönt med korta dagar

    SvaraRadera