lördag 10 april 2010

Då var denna lördag snart

slut och det kommer att komma en söndag på det.
Mat blev det till slut, helgskinka i ugn och ris till det.
Gott som bara den!
Sen fick gubben ett ryck och fortsatte röja i rummet innanför köket så vi kan göra i ordning det.
Jag fick också ett ryck och vek ihop rena kläder som legat och väntat på mig i några dagar.
Gunilla kom och drack en kopp te med mig och hjälpte mig med en sak: att länka till andra sidor och när jag är klar med detta ska jag försöka länka till hennes sida.
Tror ni jag lyckas?
Det upptäcker vi snart. :-)

P.S. Jag KUNDE länka :-) D.S

3 kommentarer:

  1. Så duktig du är! Nu är det bara alla andra grejerna kvar, men ett steg i taget.
    7 besökare är inte illa!

    SvaraRadera
  2. Ja det har ju gått riktigt bra!!! Det är roligt när man länkar till nn annan, typ om man hittar nåt kul el en tävling eller utlottning. Besökare har du fått in oxå. Det finns gratis counter typ med flaggor ... jag har sån, roligt att kolla vilka länder man har som besökare. Klicka på adressen i min neocounter så kommer du dit. Sidan är på engelsak men det löser du säkert. Lycka till!
    Kram Sytanten

    SvaraRadera
  3. Jag har inte velat vara med i tävlingar pga att jag inte kunnat länka, men nu kan jag det. :-)

    SvaraRadera