tisdag 13 april 2010

Då har snart

denna dag också vandrat till historien.
Jobbat har jag och blivit av med håret har jag också.
Hade lite tur idag också för skatteverket i den kommun där jag klipper mig blev bombhotat på eftermiddagen och jag klippte mig kvart över 12 så jag var hemma när det hela började där. Salongen ligger i närheten av skatteverket.
Hämtade hund på gubbens jobb och sen har det tyvärr inte hänt så mycket här hemma.
Fixat till mat har jag iallafall gjort så att gubben skulle kunna gå ut och ställa sig på vedbacken direkt efter maten.
Solen har lyst idag, men tyvärr har det blåst lite kalla vindar. Jag hoppas det blir sol och mindre vindar imorgon eftersom jag är ledig.

3 kommentarer:

  1. Bombhot????
    Undrar vem som hade otalt med skatteverket.
    Tur du hade hunnit hem innan.

    SvaraRadera
  2. Jo, visst var det tur men det var bara det att grabben hamna precis mitt i(nästan). Han skulle till arbetsförmedlingen som ligger i samma hus. :-)

    SvaraRadera
  3. Här i Göteborg står det om skjutningar var och varannan dag men bombhot lät ju otrevligt! Hur illa man än kan tycka och att betala skatt eller beslut som skatteverket tagit verkar det väl lite mycket att bombhota?!
    Hoppas du blev nöjd med frisyren!

    SvaraRadera