torsdag 11 mars 2010

Min award



The Sunshine Blog is awarded to bloggers whose positivity and creativity inspire others in the blog world. The rules for accepting the award are:

1. Put the logo on your blog or within your post.
2. Pass the award to 12 bloggers.
3. Link the nominees within your post.
4. Let them know they received this award by commenting on their blog.
5. Share the love and link to the person from whom you received this award.
Nu kommer den delikata uppgiften att dela med mig av denna till 12 sköna filurer....

Många av de bloggar jag läser har fått denna award, men jag ska försöka mig på att hitta iallafall några som inte har fått den:
Blyga killen stickar
Crochetra
Dödergök
Eva i Halmstad
Fröken Elsas virkblogg
Gugges tankar
Karneval
Katarina med K
Knittingmaniac/Stickgalen
Lisas garnkorg
Marias garnhändelser
Sunnas blogg
Detta blev visst 12, men jag kan säga att det finns många fler som ska ha den!

1 kommentar: