måndag 22 mars 2010

Måndag och solen

skiner vackert.
Gubben jobbar och jag väntar på att det är dags att åka iväg till mitt jobb och göra rätt för mig.
Får som vanligt inte något vettigt gjort utan kollar till hundar och lyssnar på "Box21". Kan inte säga om boken är bra eller inte för än så länge har jag ingen lust att lyssna ordentligt.
Vaken var jag redan före sex så en maskin har blivit tvättat och hängt.
Har sovit en stund tillsammans med 3 hundar på sängen på nedervåningen.
Vilken härlig fågelsång det är där ute och blandas lite med en tax skall. :-)
Tror jag ska sätta mig ute en stund.

6 kommentarer:

  1. Jag sitter i skolan och finular på livet. Provet jag gjorde i onsdags klarade jag och om jag klarade omprovet så ligger jag på noll när det gäller prov. Bra va?

    Ha en skön dag!

    SvaraRadera
  2. Tack för tipset på film!

    SvaraRadera
  3. Visst är det konstigt att vissa böcker bara hörs, man kommer sig inte för med att lyssna!
    Box 21 minns jag inte mycket av men Tre sekunder, samma författare tyckte jag mycket om!

    SvaraRadera
  4. Vet du hur man ser hur många som går in på sin blogg sida varje dag. Jag bara undrar?

    Kraam

    SvaraRadera
  5. Sol här med men kall blåst. HAr för mig att jag inte fixade box 21, den kröp för långt under skinnet....

    SvaraRadera
  6. Jag hade faktiskt stickningen med ut en stund och solade näsan mot husväggen

    SvaraRadera