torsdag 18 mars 2010

Konstigt att dagarna går

så fort som de gör.
Kvällen har jag tillbringat med handarbetsväskan bredvid mig oöppnad och tittat på datorn så mycket jag bara kunnat. :-)
Lyssnat på "Mordet på Orientexpressen" har jag också lyssnat på.
När gubben vaknade efter tuppluren med hundarna så har han också suttit framför datorn.
Sitter och är avundsjuk på alla andras bloggar. Och mest avundsjuk är jag på att jag inte kommer på hur man får in en besöksräknare. Nån gång kommer jag väl på det(mest är det väl att jag inte förstår engelskan).
Jag har iallafall fått in en almanacka på sidan.
Jag är fortfarande hostig och täppt i näsan och jag hoppas att jag får sova lite längre imorgon än till halv sex.
Börjar känna mig lite mör nu så det ska bli skönt att sova.

GOD NATT OCH SOV GOTT OCH DRÖM ATT SOLEN SKINER PÅ OSS IMORGON!!!

3 kommentarer:

  1. Hej! klart att du ska ha en besöksräknare.... i min sidebar längst ner finns en ruta sunset.se tjänster. klicka på den så kan du får hjälp. där står hur man gör för att få in olika räknare.Lycka till!! kram sytanten

    SvaraRadera
  2. Fler som fastnar framför datorn! Finns så många fina bloggar att titta på. Jag had emin dotter till hjälpen med besöksräknaren, skulle aldrig ha klarat det själv! Hoppas solen lyser på dig idag som du skulle drömma om, här är det mulet!

    SvaraRadera
  3. Var int lessen och avundsjuk jag har inte heller kommit på hur man får in en besöksräknare men mitt måtto är skam den som ger sig hoppas solen har skinit på dig, här snöar det

    SvaraRadera