måndag 22 mars 2010

Klockan går, tickar och

slår och närmar sig midnatt igen.
Arbetsdag imorgonbitti för gubben och jag får vänta till 20.45 innan jag går på mitt arbetspass.
Jag hoppas på vackert väder imorgon, men med min otur så blir det nog inte så.
Hoppas iallafall att jag får sova längre imorgon och inte vakna före sex för näsan är igentäppt.
Måste väl försöka göra något vettigt imorgon och inte bara sitta framför datorn.
Tro om jag ska försöka undvika att starta datorn då?
Är det någon som tror att jag lyckas med det?

GOD NATT OCH SOV GOTT!!!

3 kommentarer:

  1. Men är du förkyld igen. Se nu till att bli riktigt frisk.

    SvaraRadera
  2. Stackare! ska du aldrig få bli fri från förkylningarna.så var jag i Höstas de avlöste varandra.Om du är täppt i näsan el besvär m bihålorna,gå til Apoteket och köp SINOVA forte.
    Det är ett hälsopreparat som jag varmt kan rekomendera isf. nässprayer.........
    Jag föredrar nog en mindre storlek på hunden
    i stället för Varghunden.

    SvaraRadera
  3. Nu har jag ändrat färdigt med min blogg. Inte för att jag har gjort så mycket i dag men så är det. jag kan ju komma förbi någon dag om du också vill piffa upp din blogg.

    SvaraRadera