onsdag 17 mars 2010

Ingen kan ju säga

annat att det är praktiskt att bli förkyld när man är långledig. :-(
Så här det för mig.
Jag är förkyld IGEN och har lite feber, men det drabbar iallafall inte min arbetsgivare eftersom jag är ledig ända till måndag(och då bör jag väl vara frisk/are).
Det har kommit lite snö inatt och nu skiner solen vackert som den gjort i några dagar.
I eftermiddag ska vi till djurkliniken med labbarna och se vad de kan ha hittat på med tassar och ben.
De är lite sura på oss för de får ingen mat eftersom de ska vara fastande. Och det är ju bara andra gången denna vecka eftersom taxen inte skulle ha mat i måndags så fick ju ingen och likadant är det idag. Ingen får!
Men som tur är så har de ju glömt allt detta när vi kommer hem sen och de får sin mat. :-)
Gubben är ute och plogar lite snö och vad han ska göra efter det vet jag inte.
Jag ska försöka orka starta tvättmaskinen så tvätthögen minskar lite.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar