fredag 12 mars 2010

Fredag och solen

skiner över oss.
Och snön rasar från taken.
Det rasade nyss ett stort lass snö från ett tak så både hundar och jag blev lite rädda. Taxen började skälla, trodde väl nån kom och jag var glad över att jag hade alla 3 inne.
Har jobbat ett pass idag mellan 7 och 11 och är nu ledig till imorgon då jag har ett eftermiddagspass.
Sen är jag ledig på söndag för jag har bytt med en arbetskamrat och då hoppas jag att solen lyser extra mycket. :-)
Inte gjort särskilt mycket sen jag kom hem, men det skulle behövas. Men det är ju som man säger: det jag inte gör idag finns kvar till imorgon!

1 kommentar:

  1. Odiske, osope, å fuhlllt på bolåm
    å pinnan å beina ha dôtte ta stolåm.
    Brua e snöu de tin ta te våra
    å ahllt je ske gaera de gaer je e måra.

    HA en trevlig helg!!!

    SvaraRadera