onsdag 24 mars 2010

Fick faktiskt sova

en hel del inatt.
Vaknade 2 gånger av att han rörde sig och tratten. Sen vaknade vi när gubben klev upp och de andra 2 jyckarna var ute på kissväng.
Jag och den bruna var också ut så han fick göra sina behov.
När gubben åkt till jobbet så gick vi och la oss igen efter mycket bök så kom han till ro igen och de andra 2 kom till ro i kök och hall.
Tyvärr ser tassen svullen ut igen. :-(
Tydligen skulle bandaget ramla av när svullnaden gick ner och det gjorde den ju bevisligen, men som sagt tassen är svullen igen.
Gubben ska dit med honom i eftermiddag och jag ska åka till mitt jobb en sväng.
Vet inte riktigt vad det ska bli för väder idag för det ser lite grått ut ute. Jag har för mig att jag såg lite sol tidigt imorse(kan ju ha drömt).
Försöka äta lite frukost kanske för mycket annat kommer det nog inte att bli gjort idag heller. :-(

2 kommentarer:

  1. Synd att vovven mår dåligt.
    Jag mår dock bättre och ville fika med dig men nej, du jobbar. Då blev jag kvar i skolan och gjorde uppgifter i stället. Du får mig att plugga, vet du det!

    hihi

    SvaraRadera
  2. Hoppas det ordnar sig för labben. Trist att svullnaden bara kommer tillbaka hela tiden också. Du får klappa vovven från oss alla här och ge en godisbit som tröst

    SvaraRadera