tisdag 9 mars 2010

Det har varit en

lång dag eftersom jag klev upp strax efter gubben, men mycket har väl inte blivit gjort.
Tog reda på lite tvätt iallafall och fick lite tvättat.
Lagat mat har jag också gjort och diskat.
Har gjort en vitkålssallad efter Urmoderns recept, men jag har inte smakat än. Den ser god ut iallafall.
Nu ska jag/vi leta oss mot sängen och sova gott.
Gubben börjar som vanligt tidigt och jag börjar inte förrän klockan två.
Och när jag kliver på det passet så börjar mina arbetsdagar fram till tisdagmorgon klockan 7.15.
Jag får åka hem mellan varven. :-)
Men när jag slutar då är jag ledig till måndagen därpå, hur jag lyckats med schemat denna gång vet jag inte men ibland blir det bara perfekt. :-)
En nybäddad säng väntar på mig så:

GOD NATT OCH SOV GOTT OCH SKÖNT!!!

1 kommentar:

  1. Tur du får åka hem ibland också annars hade det varit ett väldans långt pass.
    Sen har ju ju en skön ledighet framför dig att se fram emot.

    SvaraRadera