torsdag 18 mars 2010

Det är inte så

kul att vakna före halvsex en morgon när man får sova längre bara för att man inte kan.
Det är en sån morgon för mig idag.
Vaknade av att jag inte fick nån luft(täppt i näsan) och började hosta.
Upp på toaletten, tog nässpray och la mig igen.
Vred och vände på mig.
Nej, gick inte.
Bytte säng.
Gick inte det heller så nu sitter jag här i köket framför datorn och klockan är 6.52 och jag försöker vara så tyst som möjligt så att hundarna och gubben inte ska vakna utan att de ska få sova ut.
Vid 10 ska vi vara inne på djurkliniken med den bruna labben så han ska få bli av med knölen på benet.
Så det är 3 hundar som kommer att vara lite sura för de får ingen mat nu på morgonen heller.
Ska nog försöka göra lite nytta och smyga till pannrummet och göra upp eld.

1 kommentar:

  1. Förstår precis, har också en täppt näsa men nu kan jag sova lite bättre, har kommit en bit på väg i förkylningen! Krya på dig!

    SvaraRadera