söndag 7 mars 2010

Denna dag är slut

och det är dags för den där sängen igen.
Jag hoppas att jag har mer plats inatt än vad jag hade natten som var. Jag låg i skarven mellan madrasserna och de tre söta hundarna hade intagit resten av min säng. :-)
Jaja, jag får skylla mig själv som har tillåtit dem att vara där.
Gubben hade gjort god mat även idag(och som alla andra dagar), kyckling, stekt i ugn med ris och sås till.
Tårta åt vi också och resterna bjöd vi Broderi tjejen och hennes sambo på.
Mycket annat har inte blivit gjort, men trevligt har vi haft med varsin dator gubben och jag.
Nu är jag trött, men det är kanske inte så konstigt för jag har faktiskt varit uppe sen sju-halv åtta imorse.
Solen har försökt titta fram, men det har inte varit lika soligt som det varit ett par dagar.
Vill att våren ska komma, men jag vill inte ha allt det där blöta och leriga som kommer att komma när snön smälter.
Sängen nu och sova för ögonen vill inte vara riktigt öppna.

GOD NATT OCH SOV GOTT I TRÅNGA SÄNGAR!!! :-)

1 kommentar:

  1. Ibland bara springer dagen iväg, härligt med en gubbe som lagar mat

    SvaraRadera