onsdag 17 februari 2010

Tog jag mig i kragen

och gjorde något vettigt?
Nej, naturligtvis inte.
Det enda vettiga är väl att jag har eldat och diskat.
Sen har jag suttit framför datorn och lekt på Facebook.
Hittade också en till blogg att följa och jag var ju bara tvungen att läsa den från början.
Är handarbetssugen, men jag kommer inte igång med någonting åt det hållet.
Jag har hört talas om en Björn Ferry och jag såg honom ta guld i skytte på OS inatt. Vad jag missat stort är att kommer från min födelsekommun.
Frågan är ju hur jag kunnat missa det? Jag brukar höra när de nämner kommuner från norr och då från det hållet där jag är född.
Hörde Storumansbor på Rapport och kände verkligen igen dialekten.
Och förresten Ingemar Stenmark och Stig Strand är ju från Tärnaby och det tillhör Storumans kommun(om jag nu har rätt).
Snart dags för kvällspromenad och sen ska det bli underbart att få lägga sig i sängen och sova.

GOD NATT OCH SOV GOTT OCH HÅLL TUMMARNA FÖR VÅRA SVENSKA DELTAGARE I OLYMPISKA SPELEN!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar