lördag 27 februari 2010

Sängen väntar efter

en dag där det inte hänt alltför mycket.
Gubben fick hjälp av en tomte att bära in ved och den andra tomten fick diska efter maten idag som jag faktiskt lagade.
Efter maten så skottade gubben av vårat altantak och det var nog tur det för det har rasat snö från hustaket nu ikväll.
Kvällen har gubben tillbringat tillsammans med en tomte tittades på Melodifestivalen.
Jag har tillbringat min kväll vid köksbordet med den andra tomten med varsin dator och teven på.
Jag har också broderat lite på horoskopstavlan(och som jag precis kom på att jag inte fotat och orkar inte ta fram och göra det nu).
Ute är det nån halv plusgrad och vill man kan man göra snögubbar nu.
Nu är det dags att slå igen sina blå och jag hoppas att jag sover lite längre än till sju imorgonbitti, vaknade vid den tiden i morse och kunde inte somna om.
Men det skyller jag på min täppta näsa och när jag suttit uppe en liten stund kom det en tomte upp som ville ha lite frukost.

GOD NATT OCH SOV GOTT!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar