fredag 26 februari 2010

Nu var denna dag

också slut och det är hög tid att gå till sängs.
Jag har jobbat mellan 7 och 11 och väl hemkommen så har jag räknat ihop våra räkningar och även betalt dem via internet.
OCH vi överlever även denna månad som kommer, fast ibland undrar man hur man ska få det att gå ihop.
Vi har två tomtar på besök i helgen så vi har käkat pizza och de och gubben har suttit och tittat på TV medan jag suttit i köket. Och gjort vaddå undrar ni säkert?
Jo, lekt med datorn! :-)
Inte ett dugg konstigt.
Näsan har fått sig Nezerlin(tror jag det heter) idag(för många gånger) för att jag ska få nån luft.
Ute har det regnat på snön så nu är det riktigt blötsnö och halt.
Det är konstigt att det kan gå från flera minusgrader till plusgrader bara på en natt.
Nu är hundarna och gubben ute och kissar kväll och sen är det sängen som väntar.

GOD NATT OCH SOV GOTT OCH DRÖM FRISKA DRÖMMAR!!!

1 kommentar:

  1. Hoppas du drömde friska drömmar så förkylningen försvann

    SvaraRadera