onsdag 24 februari 2010

Nu har vi varit

med taxen till djursjukhuset och fått klartecken att hans ljumskbråck har läkt bra. Nu är det bara prostatan som ska kollas någon gång till och vi håller tummarna att det också blir bra.
Jag har en väldigt snäll gubbe som både fixade mat och disk medan jag satte mig framför datorn och titta på bloggar och facebook.
Jag har faktiskt börjat brodera på en horoskopstavla till en liten kille vid namn Adam, född i slutet på november 2009. Hans storasyster fyller 6 år idag. :-) Vi har inte hunnit gratta henne än, men vi ska.
Bild kommer när jag sitter vid den stationära datorn. På broderiet naturligtvis.
Nu är det dags att lägga sig och sova gott och drömma drömmar om pengar i massor och gärna en massa kärlek också...

GOD NATT OCH SOV GOTT!!!

2 kommentarer:

  1. Skönt att det är ok med Taxen och att allt verkar fungera. Då kan ni börja slappna av nu. Hoppas att du fick mycket pengar i drömmen, men du, kärlek???? tycker att det verkar som att du har en underbar man redan.

    SvaraRadera
  2. Kan nog behöva mer av den varan ibland och allra helst just nu när jag är förkyld IGEN. Men annars är han helt underbar, men så har jag uppfostran honom i över 30 år. :-)

    SvaraRadera