lördag 13 februari 2010

Jag har luftat

tax flera gånger idag och han har bara kissat.
Började misströsta lite då man vill att det ska komma annat också, så när gubben kommit hem och vi ätit tog han med sig taxen på en promenad OCH då gjorde han det andra.
Mycket dator har det blivit idag och väldigt lite annat, men iallafall eldat har jag gjort.
Skulle ha jobbat kväll, men jag tog semester för att vara hemma med hundarna. Synd att man inte får vara hemma för vård av djur. :-)
Två tomtar har kommit på besök och ska vara kvar över helgen.
Det börjar bli dags för sängen nu och det ska bli skönt för jag är trött nu.


Tomten med sparken är KLAR!!!
Så nu kan jag börja med något nytt :-)
Imorgon ska jag jobba mellan 12 och 20 och jag skulle nog helst vilja vara hemma och hålla koll, men även jag ska väl jobba någonting. Och förresten behöver jag nog spara semesterdagar så jag kan ta ledigt i sommar också.
GOD NATT OCH SOV GOTT OCH DRÖM SKÖNA, SOLIGA DRÖMMAR!!!

1 kommentar:

  1. Håller med dig, det borde finnas vård av djur när de är opererade eller är svårt sjuka och behöver kollas hela tiden. Kunde ju finnas i försäkringen kan man tycka.

    SvaraRadera