lördag 6 februari 2010

Ibland kan jag bli irriterad

på småsaker och det är jag just nu.
Jag såg för ett tag sen på någon blogg om en tjej på 11-12 år som stickade(tror hennes mamma gör det också och bloggar) och hon hade startat en blogg där hon skulle visa vad hon gör för något.
Jag tänkte att den där bloggen vill jag följa, men jag fixar det sen.
Sen har kommit nu och jag kommer absolut inte ihåg var jag läste det.
Tänk att jag aldrig lär mig att jag inte ska skjuta upp saker och ting för de försvinner ut i intet.
Och detta är ju bara en bagatell jämfört med det min arbetskamrat och hennes familj går igenom just nu.
Har suttit och läst på Facebook och tårarna har runnit även idag för hennes man fyller år idag och jag tror att han har en jobbig dag idag.
Jag ska äta frukost och sen ska jag visst arbeta mellan 12 och 21, men imorgon är jag ledig.

3 kommentarer:

  1. Skönt att höra att det finns fler som skjuter på saker.... HA en bra dag!

    SvaraRadera
  2. kan det vara denhär;lisasnystan.blogspot.com
    brukar kika in hos henne då o då,tycker hon é så himla duktig.
    Det är tråkigt när nära har det svårt.

    SvaraRadera
  3. Rätt som det är dyker sidan upp igen jag lovar, det där händer mig jämnt

    SvaraRadera