onsdag 3 februari 2010

Har inte skrivit på

några dagar för att jag har inte kunnat få ro att skriva något.
Det har varit lite mycket oro i mig.
Vi har en tax som har varit lite konstig i magen ett tag och när gubben kände på magen i söndagskväll så kände han någonting helt annat som inte var så bra.
Han sa att det kändes som något väldigt mjukt och det var inte magen.
Igår var vi till vetrinären och han tror att det är dubbelsidigt ljumskbråck och han skicka remiss till det stora djursjukhuset och den hoppas jag kommit fram och vi får tid så snart som möjligt.
Jag jobbade hela måndagen och igår var jag ledig och idag är det dags för arbete igen.
Jobbar mellan tre och åtta, men jag ser inte fram emot att åka iväg för det snöar och blåser som bara den.
Jag gillar snö, men nu börjar jag bli lite trött på den.
Grabben ska dra iväg till huvudstaden och vara borta några dagar, säger han iallafall.
Inte har det hänt mycket idag på förmiddan heller, men jag har iallafall kollat min facebook och skött mitt FarmVille och Happy Pets(där jag har fått både hundvalpar och kattungar).
Mycket nyttigt eller hur?
Elda kanske???

2 kommentarer:

  1. Hoppas ni får tid snart och allt är ok, eller lätt att åtgärda.

    SvaraRadera
  2. Hur har det gått med guldklimpen då?

    SvaraRadera