lördag 23 januari 2010

Ytterligare en lördag

att lägga till handlingarna.
Jobbat mellan 7 och 15, väntat på en arbetskamrat som sluta 16 och väl hemma i hemkommunen så gick jag till affärn och köpte smör(naturligtvis hängde lite onyttiga saker med hem)
Hemma fastna jag framför datorn och sen har jag broderat lite på tomten.
Innan jag fick fram broderiet så var faktiskt taxen och jag ut en sväng.
Hoppas att jag får sova ordentligt inatt för jag somna inte förrän vid två-halvtre inatt.
Och jag är täppt i näsan, början på förkylning alltså.
Klockan ringer halvsex imorgon så det är väl bäst att lägga sig.

GOD NATT OCH SOV GOTT!!!

1 kommentar:

  1. Nästäppa, fy jag börjar också känna av det. När kl var 20:30 igår trodde jag kl var minst 23. Fick hålla ut en timma till innan jag stöp i sängen och jag sov 6 timmar och var uppe kl 4:30 men hamnade i sängen igen och sov tills kl 8:40 idag. Nått är inte bra det förstår jag mycket väl, undrar om det är en dunder förkyling på gång. Hoppas du klarar dig.

    SvaraRadera