söndag 24 januari 2010

Vet inte riktigt

när jag somnade igårkväll, men jag sov iallafall mer än vad jag gjorde natten före.
Har jobbat 7-15 även idag, men väntade inte på någon arbetskamrat för hon jobba kväll idag.
Snuvig är jag så jag har försökt få byta näsa med nån, men ingen vill ställa upp.
Och inte fick jag något gjort när jag kom hem utan jag fastnade framför datorn.
Men jag har iallafall varit ute på en promenad med taxen.
Vi fick besök av Broderitjejen som ville ha hjälp med att jämna till håret sitt som hon klippt av lite grann. Så gubben och jag la ihop våra huvud och fick det ganska bra.
Ikväll är det kallt igen, runt 10 minus.
Ska ut en runda med hundarna igen(i trädgården) och sen är det nässpray och sängen för det är jobbardag imorgon igen.
Jobbar först 8-12 och sen 15-20.
Hoppas inte snuvan blir värre. Men jag får väl glädjas åt att det är årets första förkylning. :-)

GOD NATT OCH SOV GOTT!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar