söndag 17 januari 2010

Nu är det tomt och

nästan tyst.
Gubbens mor och far har varit här och druckit kaffe och ätit tårta.
Det kändes nästan som jag/vi körde iväg dem för gubben hade lovat tomtar att gå på bio ikväll och den börjar halvsex.
Visst går filmen en gång till idag, men då kvart i nio ikväll och då blir det ju jättesent.
Gubben och en tomte drog iväg på förmiddan och städa medan jag började på att göra sockerkakan till tårtbotten.
Vi var ju också tvungna att få i oss lite mat innan mina svärföräldrar skulle komma så det har varit ännu en dag med lite stress.
Jag hade hoppats på en lugn stund bara tillsammans med djuren, men grabben kom hem(hade varit och tränat) så helt solo hemma blev jag ju inte.
Men å andra sidan så hörs han väl inte alltför mycket. :-)
Elda och ta reda på disk ska jag göra och sen vet jag inte vad jag hittar på mer.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar