söndag 10 januari 2010

Lite bilder på broderier&annat

Tomtegubben på spark med en liten stuga, lördagens arbete
Detta var fredagskvällens stygn

Mina 4 disktrasor i vitt&blått, två är bara rätstickade och
två är stickade som i rutor
(Fäst trådar och testat dem har jag ej gjort än)


Två hästskotavlor som hann bli klara till när min svägerska
skulle sälja saker till att få in pengar till ridskolan



Och till sist(en dålig bild) på årstavlan för år 2006 som blev
klar i mars 2009


En liten uppdatering på vad jag har sysselsatt mig med. Har inte kunnat lägga ut bilder eftersom jag använt den bärbara mer än den stationära.


3 kommentarer:

  1. Hej! VAd roligt att se allt fint som du gjort, det är roligt när allt blir färdigt. Tomteduken blir väl färdig till jul!
    Kram sytanten

    SvaraRadera
  2. Kul att få se bilderna på det du skrivit om. Blev ju mycket fint där.

    SvaraRadera