fredag 15 januari 2010

Jobba mellan

åtta och tolv idag och sen var det tänkt att jag skulle göra en massa här hemma efter som min älskade gubbe fyller år idag.
Men inte blev det något av nyttan...
Jag har istället varit ute och vallat en liten tax som inte mått alldeles 100.
Men så är det att ha djur ibland.
Har runt 3 minusgrader nu och det känns som man skulle kunna starta snöbollskrig när som helst.
I helgen ska vi fira gubben lite bättre än vad det blivit idag.
Först kommer min farsa, brorsa med familj och senare på kvällen kommer 2 av gubbens bröder med familjer och på söndag dyker hans mor och far upp på fika.
Har ett par tomtar på besök och jag hoppas att de snart blir trötta så vi får gå och sova för det blir en del att göra imorgonbitti.

GOD NATT OCH SOV GOTT!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar