söndag 10 januari 2010

Idag var vi uppe

ur sängen redan vid nio och sen försvann dagen i flygande fläng.
Var till den stora staden och kollade lite kläder och handlade lite matnyttigheter.
Hem sen och gubben lagade till god kyckling och jag tog reda på disken sen.
Har varit en kall dag även idag, fast det har blivit mildare så vi har varmare inomhus nu.
Imorgon börjar allvaret även för gubben efter en och en halv veckas ledighet. :-)
Tror att det ska bli skönt med lite rutiner igen, men det som är svårast är nog att komma i säng.
Jag ska jobba dubbelpass imorgon och det är inte så jättekul såhär kvällen före, men imorgon är det okej.
Sängen ropar på mig och jag ska strax inta det liggande läget med en massa gosiga hundar bredvid mig.

GOD NATT OCH SOV GOTT OCH HA EN BRA ARBETSDAG IMORGON!!!

1 kommentar:

  1. Har du hunnit testa disktrasorna? är så nyfiken på om det verkligen fungerar

    SvaraRadera